ALSTER

Här är ett axplock av det jag gjort i skolan hittills. Går även att beställa, du kanske vill ha en klocka i dina favoritfärger eller varför inte författare? Allt är möjligt! Meddela mig per mail om prisuppgifter om du är intresserad av något.


En klocka av gamla böcker.


Lotuslykta av silverskedar.



Molnhängare av gammal kabel.

Kakfat av LP-skivor.






#1 - - Elin Kling:

Men åh vad coola saker!

#2 - - Sanna:

Hej !

allt bra med dig, har du haft en bra dag ?



Vill tipsa dig om en grym tävling jag har på min blogg nu. Du kan vinna en almanacka från tryckdig.se som du själv får bestämma hur den ska se ut !

Antingen en till dig själv, eller varför inte ge bort den i present till någon ?



Klicka in här och va med : http://moonzanna.se/2012/january/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment



Kram

#3 - - Sofia:

Fantastik klocka!

#4 - - Lina:

Tack så mycket, vad glad jag blir! :)