EDWARD SCISSORHANDS

Sa jag att jag var klar med mitt löv? Ja nu ja. Eller igår rättare sagt!

Fick lite panik igår kväll då det var sista dagen för att få iväg lövet. Deadline.
Igår hade jag fasansfullt ont i ryggen så var hemma och kurerade, men var tvungen att åka till skolan på kvällen för att färdigställa och packa ner mitt löv.

Hade ju bara gjort klart ena sidan i söndags, och det ska exponeras både fram&bak.
Fick göra lite ändringar i "baksidans" utseende. Men det blev nästan bättre så.
Blev himla nöjd med hela lövet efter typ hjärnsläpp och klippkramp. Ett tag kände jag mig som Edward Scissorhands.

Satt till 45 min innan midnatt men nu är det äntligen iväg!
Jag kände lite vemod när jag skulle skiljas från lövet redan då, när det var klart, in i lådan och så skeppas iväg imorse. Hejdå lövet, vi syns till sommaren!