SKÖRDETID

 
Då var det dags att plocka av alla bär från buskar, och kanske ta sig ut i skog och mark & försöka finna några blåa :-) & för att inte tala om - kantareller. Skogens guld if you ask me! 
 
Sommaren har varit den längsta på mycket länge och i mitt huvud är den fortfarande här.
Hänger ni med på det? Augusti ut är det väl sommar?? Trots mässor, kallare kvällar och terminsstart. Och mörkret! 🍃🍂
 
det välkomnar jag efter en storseger i solligan 2014. Galet vad varmt vi haft här uppe, och länge! Sedan en v. efter midsommar och till nu förra veckan. Har vi haft en dag med regn och det varade ca 6 h (!)
Varmaste påläng! (internt skämt) 
 
Om någon mot förmodan spanat in mitt instagramkonto kanske ni undrar vars jag är med uppdateringar. I alla fall undrar jag själv det  ibland ha ha :-) Det är mycket nu. Och det spretar lite åt alla håll. Har några loose ends to tie up. Then!