RUSTAR FÖR HÖST

Höst. 🍂🍃 Nu är det verkligen höst, vi har klivit ur augusti månad & är redan inne i september. Fort går det och snart är december här, tro mig!
för mig kommer den här årstiden alltid vara förknippad med fullproppade scheman, pang sen är man "tillbaka". Nu har jag iofs det lite annorlunda med jobbet som bara fortgår sedan sommaren, så tillbaka kanske är fel ord. men det är mycket annat nytt just nu ändå. Mycket roligt :-)
 
Just nu en vardag med för lite tid - för mycket att göra. Mycket vilja men näst intill omöjligt att lägga livspusslet. Vet någon nåt knep för att orka så kom gärna med det! :-) kanske hoppar på den däringa juicegrejen :-P
 
höst ärlikamed mörker och jag blir väldigt trött ganska fort vilket gör det svårt att hinna med allt som jag önskar. 👎 nu är det verkligen becksvart ute om kvällarna.
tillsammans med tröttheten kommer också ny energi efter sommaren, konstigt nog. man kan liksom andas igen. Naturen ändrar färg och man tar till vara på vad den har att erbjuda. Det är gott det.
 
Jag välkomnar vinter och kyla med glädje! :-) Man kanske redan tröttnat på alla sommarrandiga plagg, det torra solblekta håret som behöver klippas & tagit fram höstbootsen (som man längtar efter att få använda) och så håller den sig lite kvar, värmen. för att inte tala om maten - vill baka gott bröd till mustiga soppor, dricka hinkvis med te och mysa framför brasan. Så skönt 👌
 
Ett fång med vetekuddar är det som tar mig mest in på det kreativa just nu, och sen har jag en lampa att färdigställa.