JULKORT

Här är några av alla julkort jag gjort för att sälja på Darlings form & funktion, som är en butik i Gallerian i centrala Eskilstuna. Anledningen till att jag säljer där är för att jag jobbar där ibland. Har ännu inte varit och lämnat in några så vi får se sen hur många som går åt.







Har även skickat iväg si sådär 20 julkort till mina nära och kära så alla är inte till salu :) Skulle du vara intresserad av något här på bloggen så skicka ett mail till mig på [email protected].
Gör även andra sorters kort, tex inbjudningar och födelsedagskort.

Allt jag använder mig av är återbrukat, det vill säga gamla resurser. Papperet bilderna sitter på är gamla informationskort/foldrar och det är lite finare tjockare papper. Sen är det mycket tapetprover, tyg (gamla dukar etc) och unika bilder från en gammal uppsättning uppslagsverk.