KREATIVITET PÅ IS?

Inte alls! Trots första dagen på sportlovet känns det som att kreativiteten får flöda ändå! Har inte varit i skolan idag men jag förväntar mig att jag är där imorgon förmiddag, passar på att jobba nu när jag kan & fått tider. Vilket är hela veckan. Och jag är nog i skolan ons och tors med. Idag jobbar jag heldag dvs 10-19 så hinner inte med mer än lite broderi :)

Skönt att man kan pyssla med nåt här i alla fall, är något segt en måndag efm inom handeln... Sådär lagom innan löning också ;)

Funderade på att läsa lite i boken jag måste recensera i skolan men med risk för att helt falla i bok-koma får jag nog ta det på fritiden. Boken heter Äkta Vara och för er som har någorlunda koll är det uppföljaren på Den hemlige kocken, precis som den föregående boken är Äkta Vara en sån bok som får en att ifrågasätta allt. Och i detta fall våra matvaror. Vet inte om jag kommer kunna handla som vanligt efter jag läst hela boken...