REKREATION

 
Det tog längre tid än väntat att komma ifatt med livet här hemma, kaos är vad det har varit senaste veckorna. En lunginflammation blir man heller inte av med så lätt, tydligen.


Kaos inne, kaos i sinne. Vi har väl smått fått undan efter resan, fönsterrenovering & "livsförändring". Och börjat fundera på att packa ner vårt nuvarande liv i lådor?
Haha, som att vardagen inte är nog knepig att få ihop.

Sen sist har jag hunnit med tidig Valborg och även räddat en del från brasan.

Skräp och dylikt existerar inte i en återbrukares värld. Sopor? Vad sa? :)
...har suktat efter och luktat på material, fyndat skrot. och tagit upp virkningen igen.

Men mest av allt, har jag för några dagar sedan, blivit moster igen - till en liten Pontus <3

Nu ska jag fortsätta med min present till honom. Imorgon ska jag hålla han i min famn och förundras över hur fint livet kan vara och ännu en gång påminnas om varför vi finns. Ta hand om er!