SLUTPROJEKT ÅTER IGEN

Kan inte förstå att det gått ett helt år sedan slutprojekten på Recycle Design! Alltid när ett år har gått sen någon speciell händelse rannsakar man sig själv och tänker; vad har jag gjort det senaste året egentligen???

Ärligt talat blir jag lika chockad efter varje år som går. Hur fort de faktiskt går... det senaste året som gått har bestått av mycket. Att tänka 2012 som ett år, och försöka greppa allt som hände under det året. Går nog inte.

Och samtidigt så är jag själv fast i tankar om läsår, eller kanske årstider. I detta avlånga land med så många olika årstider blir det lätt så. Jag lever höst- vinter- vår- sommar. Om någon månad kanske vinter- vinter- vår- somm..vinter? haha vem vet? inte jag i alla fall, inte än. Så spännande! :)

Förra våren var minst lika hektisk som denna, fast allt är väl relativt. (hemskaste uttrycket i know of) går ju att applicera på vad som helst ;) Under de närmsta dagarna kommer det vara lite mer aktivitet kring bloggen och dess design. Fler roliga projekt, och bilder från dessa utlovas :)


Nedan visar jag en Bild från mitt slutprojekt på Recycle design & mitt bidrag till slututställningen Rekonstruktion. En av totalt 3 lampor, helt & delvis tillverkade av återbrukat material. Till större delen gamla böcker. Fotat av min talangfulle klasskamrat Helena all rights reserved.

 

 

 

#1 - - Carina:

Fin bloggen har blivit :) och jättefin lampa! Du är såå duktig!

Svar: Tack bästa du! :) den ska få någonstans förutom vinden att stå på nu när vi har lite mer space, haha.
Lina Granebjer